اطلاعیه شماره 2؛

نحوه شرکت کودکان و نوجوانان در بخش مجازی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی


علاقه مندان شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی پس از ضبط ویدئوهای خود می‌توانند آن را در سامانه جشنواره کتابخوانی رضوی بارگزاری یا به شناسه iranplir@ در پیام‌رسان سروش ارسال کنند.

با تمدید مهلت شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سوی دبیرخانه این جشنواره تا 10 مردادماه 1397، کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در بخش مجازی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی همچنان فرصت دارند تا پس از دریافت منابع این بخش از طریق یکی از کتابخانه‌های عمومی کشور و یا ثبت در سامانه جشنواره کتابخوانی رضوی (razavi.iranpl.ir)، به معرفی کتاب‌های خوانده شده و یا خوانش جذاب‌ترین بخش‌ یکی از کتاب‌ها بپردازند.

علاقه مندان پس از ضبط ویدئوهای خود می توانند آن را در سامانه جشنواره کتابخوانی رضوی بارگزاری یا به شناسه iranplir@ در پیام‌رسان سروش ارسال کنند.

گفتنی است ر رده سنی کودک (4 تا 11 سال) کتاب‌های «مهمان خراسان» نوشته سعید بیابانکی از انتشارات به‌نشر و «مژده گل» نوشته محمود پوروهاب از نشر جمکران با موضوع داستان‌هایی از زندگی امام رضا(ع) و در رده سنی نوجوان (11 تا 17 سال) کتاب‌های «مسافر هشتم» با موضوع امام رضا(ع) و «کاش تو را می‌دیدم» با موضوع حضرت معصومه(س) نوشته مژگان شیخی از نشر قدیانی، به عنوان منابع این جشنواره معرفی شده است.

برای اطلاع از کتابخانه محل سکونت خود ایـــنــجــــا را ببینید.