با معرفی برگزیدگان صورت می‌پذیرد؛

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان البرز در ایستگاه پایانی


آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، 28 فروردین ماه 1401 در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی امیرکبیر کرج برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز، آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، با حضور مسئولین استانی، شخصیت‌های فرهنگی و دینی، اهالی فرهنگ و ادب، جمعی از کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی استان، اصحاب رسانه و برگزیدگان در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی امیرکبیر کرج برگزار می‌شود.

یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با معرفی 6 عنوان کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» با موضوع معرفی سبک و سیره زندگی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و نیز در بخش ویژه آن با موضوع ترویج فرهنگ مهدویت و زندگی حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد که پس از مشارکت گسترده آحاد مختلف جامعه در سطح کشور و استقبال شایسته قریب به 35 هزار نفر البرزی‌ از این رویداد مهم فرهنگی و با معرفی برگزیدگان آن، به کار خود پایان داد.

آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی،  روز یکشنبه 28 فروردین ساعت 9:30 در  سالن اجتماعات کتابخانه عمومی امیرکبیر برگزار خواهد شد. همچنین این مراسم به صورت زنده و از طریق اسکای‌روم به نشانی  skyroom.online/ch/nahaad/alborzpl در دسترس عموم علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان البرز در ایستگاه پایانی