با هدف ثبت خاطرات کتابداران و به مناسبت هفته کتاب برگزار می‌شود؛

پویش ملی روایت آشنا ویژه کتابداران تا 23 آذرماه


پویش ملی «روایت آشنا» ویژه خاطره گویی ویژه کتابداران توسط اداره کل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از 23 آبان لغایت 23 آذر ماه برگزار می شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، پویش ملی خاطره گویی ویژه کتابداران با عنوان «روایت آشنا» توسط اداره کل فرهنگی نهاد با هدف ثبت خاطرات کتابداران برگزار می شود.

بر این اساس کتابداران می توانند با ضبط کلیپ 5 دقیقه‌ای از بهترین خاطره خود با موضوع کتاب، کتابخانه و کتابدار در این پویش شرکت کنند. علاقه مندان می توانند تا 23 آذرماه، کلیپ خود را ضمن انتشار در صفحه اینستاگرام با هشتگ #روایت_آشنا، در سامانه مسابقات نهاد (جهت داوری و اهدای جایزه) بارگذاری کنند.

برگزیدگان این پویش همزمان با سالروز تاسیس نهاد تقدیر خواهند شد.

همچنین در این راستا و در ایام هفته کتاب نیز با هدف جلب مشارکت کتابداران سراسر کشور در پویش «روایت آشنا» نشست خاطره گویی ویژه کتابداران همزمان با دومین روز از هفته کتاب با همکاری ده استان برگزار شد. در این نشست حسین ملکوتی از کتابخانه مسروری جوین و سمانه خوشبخت از کتابخانه ملاهادی سبزواری استان خراسان رضوی؛ حدیثه شاهدادی و سهیلا ملک محمدی از کتابخانه شهید مطهری سیرجان استان کرمان؛ کلثوم خواجه، مسئول کتابخانه نوکنده شهرستان بندرگز و الهام متین از استان گلستان؛ فاطمه صالح نیا از کتابخانه اسلامیه شهرستان فردوس و ملیحه حقیقی از کتابخانه شهید علی انصاری سرایان استان خراسان جنوبی؛ صدیقه صداقت از کتابخانه آزادگان ساری و ملیحه امیرپور از کتابخانه قائم آل محمد قائمشهر استان مازندران؛ کلهری و حسینی وند از استان خوزستان؛ فرنگیس جشیره نژادی و عبدالهادی دانش نیا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ زهرا خادمیان و نجمه سیادتی، مسئول کتابخانه مهدیشهر از استان سمنان؛ عبدلی و مرضیه نفری از استان قم و شهناز میرزاخانی از کتابخانه سردار شهید سیاوش امیری استان مرکزی به بیان خاطرات خود پرداختند.