نماینده مردم گتوند و شوشتر در مجلس شورای اسلامی:

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصت مناسبی برای شناخت ائمه اطهار(ع) است


نماینده مردم شهرستان های گتوند و شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصت مناسبی برای شناخت هرچه بیشتر ائمه(ع) است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، سهراب گیلانی، نماینده مردم شهرستان های گتوند و شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشنواره رضوی با هدف گسترش کتابخوانی در راستای ترویج فرهنگ رضوی و بهره مندی از سیره پاک ائمه معصومین(ع) به ویژه حضرت امام رضا(ع) است. این برنامه ها، فعالیت های فرهنگی بسیار ارزشمندی است که از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حال برگزاری است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین با دعوت از مردم برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار داشت: اینجانب ضمن تشکر از نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای برگزاری یازدهمین دوره این جشنواره و امید به تداوم این برنامه ها، از عموم مردم دعوت می کنم در این جشنواره مشارکت داشته باشند. مردم با شرکت در این جشنواره و مطالعه کتاب های این دوره ضمن تعالی بخشیدن به روح و جان خود در این ایام که محدودیت‌هایی به لحاظ ویروس منحوس کرونا وجود دارد و البته با واکسیناسیون عمومی رفع خواهند شد، از دنیای معرفت رضوی بهره وافی و کافی خواهند برند.

گیلانی در ادامه تصریح کرد: گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و خوشبختانه سرانه کتاب و کتابخانه در شهرستان گتوند مطلوب است اما همچنان جای کار دارد.

گفتنی است، در شهرستان گتوند 9 باب کتابخانه عمومی وجود دارد.