با صدور پیامی انجام شد؛

دعوت نماینده نور و محمودآباد در مجلس از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی


ولی الله فرزانه، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در پیامی از عموم مردم برای شرکت در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران، ولی الله فرزانه، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در پیامی، مردم استان مازندران را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

گسترش استفاده از فضای مجازی و رغبت جوانان به این فضا باعث کمرنگ شدن فرهنگ کتابخوانی در جامعه شده است و تلاش جمعی لازم است که دوباره کتاب و کتابخوانی را به دل خانواده های ایرانی برگردانیم؛ در این رابطه برگزاری برنامه ها و مسابقات با موضوع کتاب و کتابخوانی می تواند جرقه ای باشد برای اینکه مردم شریف ایران یک گام به سمت کتاب بردارند؛ خصوصاً در این ایام که همگان به جهت مقابله با ویروس کرونا و در خانه ماندن مدتی از فضای کتابخانه دور ماندیم، جشنواره کتابخوانی رضوی فرصت بسیار مغتنمی برای آشتی مجدد با مطالعه و کتاب است.

به رسم چند سال اخیر، امسال هم با هدف آشنایی با سیره ائمه معصومین(ع) و ترویج امر پسندیده کتابخوانی، یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در قالب های متنوع و برای سنین مختلف به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حال اجرا است.

اینجانب ضمن قدردانی از نهاد کتابخانه های عمومی کشور، عموم مردم را به شرکت در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت می کنم.

انتظار می رود مردم فهیم شهرستان های نور و محمودآباد به ویژه نسل جوان، نوجوان و عموم علاقمندان به مطالعه کتاب، این فرصت را غنیمت شمرده و با حضور پرشور و گسترده خود در این جشنواره، معرفت شان را نسبت به اهل بیت(ع) افزایش داده و آنچه را که یاد می گیرند، سرلوحه زندگی خود قرار دهند.