با هدف جلب مشارکت در برگزاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی انجام شد؛

دیدار سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی نایین با امام جمعه این شهرستان


سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی نایین با هدف جلب مشارکت در برگزاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، حسین هاشم‌پور، سرپرست اداره کتابخانه‌های شهرستان نایین در دفتر حجت الاسلام سیدعلی سجادی، امام جمعه شهرستان نایین حضور یافت و پیرامون برگزاری یازدهمین دوره جشنواره بزرگ کتابخوانی رضوی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این دیدار حجت الاسلام سجادی خاطر نشان کرد: فرهنگ محوری‌ترین برگ هویت یک ملت محسوب می شود و در شهری با پیشینه پربار فرهنگی و تاریخی انتظار می رود این جشنواره با اقبال عمومی روبه رو شود.

وی از برگزاری برنامه‌های همگانی مزین به نام ائمه (ع) تقدیر کرد و گفت‌: رسانه می‌تواند به عنوان مرجعی برای اطلاع‌رسانی عمل کند. حضور  پرشور و استقبال عمومی در گرو همت تمامی مسئولان دست اندر کار این امر است.

حسین هاشم‌پور، سرپرست اداره کتابخانه‌های شهرستان نایین نیز با اشاره به ظرفیت فرهنگی موجود در کتابخانه‌ها، گفت: استفاده مناسب از این ظرفیت‌ها می‌تواند زمینه ساز گسترش فرهنگ کتابخوانی در شهرستان شود. اگر جامعه کتابخوان شود، قطعاً شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان خواهیم بود.

وی ضمن ارائه گزارشی از میزان مشارکت شهرستان نائین در جشنواره رضوی، گفت: برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی امری ضروری در راستای اعتلای فرهنگ کتابخوانی در جامعه است. در راستای برگزاری هرچه پرشورتر یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از آحاد مردم فهیم شهرستان دعوت می کنم در این حرکت عظیم فرهنگی مشارکت گسترده داشته باشند.

هاشم‌پور در پایان اظهار امیدواری کرد با احداث ساختمان جدید کتابخانه عمومی نائین، مشکلات کتابخانه حل شده و همین امر باعث بسط فعالیت‌های فرهنگی و رونق بیش از پیش کتابخانه به عنوان قلب تپنده فرهنگ در شهر شود.