با صدور پیامی صورت گرفت؛

دعوت رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان طرقبه و شاندیز از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی


رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان طرقبه و شاندیز با صدور پیامی از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، مصطفی مصدقی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان طرقبه و شاندیز با صدور پیامی از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

در شرایطی به سر می بریم که کنترل شیوع کرونا بیش از هر چیز به خود مراقبتی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیازمند است، در کنار سلامت جسم باید مراقب سلامت روح خود نیز باشیم. در شرایطی که هجمه انتشار اطلاعات در فضای مجازی که بعضا جنبه علمی نیز نداشته و آرامش روان انسان را مختل می کند، باید با ارتقای سطح علمی و معنوی از طریق مطالعه کتاب های مفید و اثرگذار شرایط بهتری برای خود و خانواده هایمان ایجاد کنیم.

با عنایت به اینکه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حال برگزاری است، انتظار می رود تمامی هنرمندان، اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در این جشنواره مشارکت و با مطالعه منابع جذاب این جشنواره، آرامش روحی، سلامت جسم و ارتقای معنوی را میهمان همیشگی خانواده های خویش کنند.

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی مغتنم برای آشنایی عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با سیره و فرهنگ رضوی و پاسداشت ارزش های کریمان اهل البیت(ع) است. آشنا ساختن آحاد جامعه با سیره و روش زندگانی امام رضا(ع) یک وظیفه محسوب می شود و شایسته است تمامی ادارات و سازمان ها در این امر مشارکت جدی داشته باشند. جشنواره کتابخوانی رضوی را می توان یکی از بزرگ ترین مسابقات کتابخوانی در سطح کشور قلمداد کرد به گونه ای که همه می توانند در هر گروه سنی به صورت فردی یا خانوادگی در آن شرکت کنند.

شایسته است مردم ولایی و فرهیخته شهرستان اعم از کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از همه اقشار، با شرکت فعال در  این حرکت موج آفرین و فرهنگی بسیار زیبا، گام بزرگی در ترویج کتابخوانی و گسترش فرهنگ ائمه اطهار(ع) بردارند.

مصطفی مصدقی

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان طرقبه و شاندیز