نماینده مجلس شورای اسلامی:

شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی ما را از جام طهور معارف رضوی سیراب می کند


نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ با صدور پیامی خواستار مشارکت حداکثری مردم در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ با صدور پیامی خواستار مشارکت حداکثری مردم در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

کتاب، گوهری ارزشمند و گنجینه ای بی بدیل است که در طول تاریخ بشریت، بار آگاهی و دانش را به دوش کشیده و نسل به نسل منتقل کرده است.

حال اگر این گنجینه ارزشمند، حامل معارف و سیره زندگی پاکان و معصومان باشد، ارزشی بی نظیر می یابد که با مطالعه آن می توان چراغ روشنی برای طی مسیر زندگی به دست آورد.

لذا جشنواره کتابخوانی رضوی از این جهت ارزشی فراوان می یابد که هم به مقوله کتاب و کتابخوانی می پردازد و هم زمینه ساز آشنایی بیش از پیش با سیره زندگانی ائمه اطهار(ع) به ویژه وجود مقدس هشتمین امام همام حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می شود.

اینجانب به عنوان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، اقدام نهاد کتابخانه های عمومی و تلاش کتابداران عزیز در سراسر کشور به ویژه شهرستان های کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ را در برگزاری این جشنواره، پاس می دارم و از آنان تقدیر و تشکر می کنم و از همه آحاد مردم به خصوص کودکان، نوجوانان و جوانان دعوت می کنم با شرکت خانوادگی در این جشنواره ارزشمند، ضمن مطالعه کتاب، از جام طهور معارف رضوی سیراب شوند.

جواد نیک بین

نماینده مردم شریف کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی