طی پیامی انجام شد؛

دعوت فرماندار شهرستان بهار از مردم برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی


فرماندار شهرستان بهار با صدور پیامی مردم این شهرستان را به حضور و مشارکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، احسان قنبری، فرماندار شهرستان بهار با صدور پیامی مردم  شهرستان را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند منان را شاکر و سپاسگزارم که در این دنیای پرآشوب و تاریک انوار قدسی و متبرک رسول رحمت و مهربانی و ائمه معصومین را بر دل‌های ما متجلی ساخت تا همچون چراغی روشنی بخش، راهنما و راه گشای ما در مسیر پر فراز و نشیب حیات دنیوی و تامین کننده سعادت اخروی مان باشد.

بدون شک حضور سراسر سعادت خورشید هشتم امامت و ولایت در میهن عزیزمان از توجهات خاصه باری تعالی بر ملت شریف و عزتمند ایران اسلامی است؛ ملتی که به حق، ملت امام حسین(ع) است.

واژه مقدس کتاب که معجزه رسول اعظم و اکرم است، جایگاهی والا و شأن ویژه‌ای در بین مسلمین داشته و قرآن کتابی است که تبیین کننده اسلام به عنوان آخرین و کامل ترین دین خدا بر بشریت است.

با توجه به این مسئله، اهمیت کتاب و کتابخوانی و ترویج و ترغیب عموم مردم به این مهم رسالتی است همگانی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است.

در شرایط حاضر که دنیا امتحان الهی را تجربه می‌کند و بیماری منحوس مردم را درگیر ساخته و موجبات اخلال در تمامی عرصه‌های زندگی را باعث و حتی تحصیل و مطالعه نیز متأثر از این مسئله با محدویت مواجه شده، استمرار و برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی با بهره‌گیری از فضای مجازی اقدامی شایسته تحسین است که به مانند سنوات گذشته علاوه بر ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی منابع ارزشمندی را پیرامون زندگی نورانی امام رضا(ع)، ائمه اطهار و وجود مقدس صاحب الامر (عج) بر آحاد مردم معرفی می کند.

اینجانب ضمن تقدیر از متولیان جشنواره و تلاشگران در این عرصه، مردم شریف شهرستان را به حضور و شرکت حداکثری در یازدهمین دوره جشنواره منور و معنوی کتابخوانی رضوی دعوت کرده و امیدوارم به مانند سالیان گذشته شاهد در خشش و کسب رتبه‌های برتر توسط ارادتمندان به ائمه و دوستداران کتاب و کتابخوانی در شهرستان بهار باشیم. ان شاء الله