امام‌جمعه شهرستان دامغان:

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای استفاده از دریای عمیق معرفت اولیای خداوند است


حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان، امام‌جمعه شهرستان دامغان در پیامی مردم را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان، امام‌جمعه شهرستان دامغان در پیامی مردم را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام وی به شرح ذیل است:

بسم الل الرحمن الرحیم

برگزاری جشنواره رضوی با نام و یاد اهل‌بیت علیهم‌السلام فرصت بسیار مغتنمی برای استفاده از دریای عمیق و خروشان معرفت اولیای خداوند است و بدون تردید یکی از مهم‌ترین راه‌های ارتباط با معارف آن بزرگواران مطالعه کتاب‌هایی است که درباره سیره و روش زندگی اهل‌بیت علیهم‌السلام نوشته‌شده است. این جشنواره نیز به‌عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی سعی در شناخت و معرفت بیشتر نسبت به اهل‌بیت علیهم‌السلام دارد.

با توجه به‌قرار گرفتن کشور عزیزمان ایران در شرایط سخت کرونا امکان استفاده از کتاب‌های الکترونیک جشنواره از راهکارهایی است که می‌توان مردم را با کتاب و کتاب‌خوانی همراه کرد.

این جشنواره که به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف ترویج فرهنگ رضوی برگزار می شود به یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی در کشور تبدیل‌شده است. از آنجاکه کتاب مسیری مطمئن برای ترویج فرهنگ ناب دینی و اسلامی محسوب می‌شود، این جشنواره زمینه مناسبی برای تحقق این امر مهم فراهم کرده است.

این‌جانب از تمامی مردم فرهیخته و مؤمن شهرستان دامغان دعوت می‌کنم با شرکت در این جشنواره ضمن کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در مسیر شناخت و آشنایی بیشتر با اهل‌بیت (ع) گام بردارند. امید است با عنایت خداوند متعال و همت مردم و کتابداران شهرستان امسال نیز چون سال‌های قبل شاهد مشارکت خوب مردم در این امر نیکو باشیم و بتوانیم معرفت خود را نسبت به اهل‌بیت علیهم‌السلام افزایش داده و سیره پاک ائمه اطهار (ع) را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.