طی پیامی انجام شد؛

دعوت فرماندار سرخه از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی


علی‌محمد مؤیدی زاده، فرماندار سرخه در پیامی مردم را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، علی‌محمد مؤیدی زاده، فرماندار سرخه در پیامی مردم را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام وی به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
أَلسَّلٰامُ عَلَیکَ یٰا عَلی اِبنِ موسَی أَلرّضٰآ أَلمُرتَضٰی

کتاب، یکی از مهم‌ترین ابزارهای اندیشه، تفکر و پیشرفت تمدن در جوامع بشری است. کتاب در تمامی دوره‌های تاریخ، راهنمایی برای بشر بوده تا او با اندیشه‌ی سالم، قلبی روشن و دیدگاهی وسیع در مسیر درست زندگی گام بردارد و به اوج کمال برسد. شاید از همین رو است که خالق هستی آن را به‌عنوان بزرگ‌ترین معجزه‌ی دین برگزیده‌ی خود انتخاب کرده و گرامی داشته است.

اکنون‌که به دلیل شیوع ویروس کرونا، ماندن در خانه و رعایت فاصله‌ی اجتماعی همچنان مورد تائید مراجع ذیربط است، انس با کتاب و مطالعه یکی از بهترین روش‌ها برای بهره‌مندی از این اوقات به شمار می‌آید. یازدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی که با همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با هدف معرفی شخصیت والای پیشوای هشتم شیعیان حضرت امام علی بن موسی‌الرضا (ع) در حال برگزاری است، فرصتی گران‌بها برای شناخت این امام رئوف و انس و الفت با کتاب‌های ارزشمند و درخور است.

بنده ضمن تکریم این رویداد فرهنگی از تمامی مردم فهیم و فرهیخته و ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان سرخه دعوت می‌کنم در یازدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی به‌صورت حداکثری مشارکت کرده و ضمن ارادت قلبی و عملی به ائمه اطهار علیهم‌السلام، معرفت و شناخت خود را نسبت به سیره و سنت پاک آن بزرگواران افزایش دهند. باشد که به یمن این شناخت آرامش، برکت و روشنایی وجود آنان در زندگی همه ما متبلور شود.

تداوم توفیق و خدمت در محضر امام علی بن موسی‌الرضا (ع) را برای برگزارکنندگان این جشنواره از خداوند متعال مسئلت دارم.