طی پیامی انجام شد؛

دعوت فرماندار آرادان از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی


حمید اوردخانی، فرماندار شهرستان آرادان در پیامی مردم را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، حمید اوردخانی، فرماندار شهرستان آرادان در پیامی مردم را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام وی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کتاب دروازه ای به سوی جهان گسترده دانش و معرفت است (مقام معظم رهبری مدظله العالی)

کتاب دریچه ایست به سوی جهان شگفت انگیز علم و معرفت و مطالعه راهی ساده برای پرورش استعدادهای خدادادی بشر است. اگر تلاش کنیم مطالعه را در جامعه به صورت عادت در آوریم، ارتباط مردم با علم و آگاهی دیگر سخت نخواهد بود و انسان می تواند از راه مطالعه، نگاه خود را نسبت به جهان هستی رشد دهد. البته این عادت به مطالعه می بایست از زمان طفولیت و کودکی آغاز شود.

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی رویدادی فرهنگی است که از منابع و کتاب های بسیار مفید و جذاب درباره ائمه معصومین(ع) بهره گرفته و این جشنواره که مزین به نام ائمه اطهارع) است، فرصتی بسیار مناسب جهت آشنایی هرچه بیشتر با زندگی امام رضا(ع) و دیگر ائمه(ع) محسوب می شود.

اینجانب ضمن قدردانی از نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای برگزاری این رویداد عظیم فرهنگی از مردم شریف شهرستان آرادان به ویژه خانواده ها و دانش آموزان که در ایام شیوع بیماری کرونا در منزل مانده اند، دعوت می کنم که در این جشنواره شرکت کنند.