محسن پیرهادی:

جشنواره کتابخوانی رضوی بزرگ ترین جشنواره کتابخوانی کشور است


محسن پیرهادی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پیامی مردم را به حضور در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، محسن پیرهادی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده منتخب مردم شهرستان های تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس طی پیامی از مردم برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است:


حضرت علی(ع): «علم و ادب، ارزش وجود تو است. در تحصیل علم کوشا باش، چراکه به هر مقداری که بر دانش و ادبت افزوده شود، قدر و قیمتت افزایش می‌یابد.» (مشکوة الانوار، ص 135)

امامان بزرگوار ما با کلام ارزشمندشان ما را به دانش‌افزایی از طریق مطالعه کتاب های ارزشمند رهنمون شده‌اند و بی‌شک خواندن آثاری پیرامون زندگی سراسر نور و رحمت آن بزرگواران، چراغ راه در مسیر پر پیچ و خم زندگی‌ است. جشنواره کتابخوانی رضوی در یازدهمین دوره خود، کتاب های ارزشمندی را به‌عنوان منابع مسابقه در رده‌های سنی مختلف معرفی کرده است، اینجانب از فرهیختگان، جوانان و خانواده‌های عزیز دعوت می‌کنم تا با شرکت در بزرگ ترین جشنواره کتابخوانی کشور، ضمن آشنایی بیشتر با زندگی امام رضا علیه‌السلام و امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، اوقاتی سرشار از معنویت و سرور در کنار عزیزان‌شان داشته باشند و از مواهب مادی و معنوی این برنامه مفید بهره‌مند شوند.