طی توافق اداره کل کتابخانه‌های عمومی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان انجام شد؛

اختصاص 28 ساعت گواهی آموزشی ویژه کارمندان شرکت کننده در جشنواره کتابخوانی رضوی


به پیشنهاد اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، کارکنان دستگاه هایی اجرایی استان گیلان با شرکت و کسب امتیازات لازم در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، 28 ساعت گواهینامه آموزشی معتبر از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان دریافت می کنند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، همزمان با برگزاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سراسر کشور و نزدیک شدن به روزهای پایانی این رویداد مهم کتابخوانی، به منظور جلب مشارکت کارکنان دولت در این جشنواره، اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان در پیشنهادی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان درخواست اختصاص 28 ساعت گواهینامه آموزشی را ارائه کرد.

در این پیشنهاد که در راستای نهادینه کردن فرهنگ رضوی و سیره اهل بیت(ع) در جامعه خصوصا در بین کارکنان دولت اجرا می شود به تطابق سرفصل های رشته چهارگزینه ای یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با دوره های آموزشی، حکومت مهدوی و وظایف منتظران به مدت 20 ساعت و سبک زندگی بر مبنای آموزه های دینی به مدت 8 ساعت، گواهینامه آموزشی برای کارکنان دولت صادر می شود.

علاقمندان به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی که در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» و در رشته های نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه ای و داستانک نویسی، شعرسرایی، پویش «برای امام زمانم»، قصه گویی و.... در بستر الکترونیک برگزار می‌شود، می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www.samakpl.ir در این رویداد مهم کتابخوانی شرکت کرده و از جوایز ارزنده آن بهره مند شوند.

گفتنی است، یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا علیه‌السلام و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی منابع فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع)، با اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی(عج) برگزار می شود.