نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

علاقه مردم کرمانشاه به امام رضا(ع) زمینه ساز استقبال از جشنواره کتابخوانی رضوی است


ابراهیم عزیزی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از عموم مردم جهت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، ابراهیم عزیزی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، طی پیامی از عموم مردم جهت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جای بسی خرسندی است که نهاد کتابخانه های عمومی میزبان و متولی جشنواره کتابخوانی رضوی است و با تلاش و همت خود فرهنگ رضوی و کتاب و کتابخوانی را گسترش می دهد. بی‌شک انس و محبت مردم کرمانشاه به امام رضا (علیهم السلام)، سبب استقبال مردمی از این جشنواره در تمام رده‌های سنی خواهد شد.

جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و معرفی فرهنگ رضوی و بهره‌مندی از سیره پاک ائمه معصومین(ع) به‌ویژه حضرت امام رضا(ع) و حضرت مهدی موعود (عج) از طریق مطالعه سیره ایشان، ارزش و اهمیت ویژه‌ای دارد. 

امروزه جوانان ما نیاز دارند بیشتر با منابع و سیره ائمه معصومین(ع) آشنا شوند و دستورات آن ها را چراغ راه خویش قرار دهند.
برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان با شخصیت برجسته امام رضا(ع) و امام عصر(عج) امری پسندیده و نیکو است و از متولیان آن تقدیر می کنم.

بدین وسیله از آحاد مردم جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان و مردم کرمانشاه برای همراهی و مشارکت در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت می کنم. تمامی مراحل شرکت در جشنواره به صورت مجازی است و می توانید در منزل خود از طریق اپلیکیشن بازار، برنامه سماک را روی گوشی نصب کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهید.
انشاالله همه مردم بتوانند از برکات معنوی و معارف رضوی و سایر اجر اخروی این جشنواره بهره‌مند شوند.

ابراهیم عزیزی

نماینده مردم کرمانشاه