نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی بر ترویج فرهنگ کتابخوانی اثرگذار است


عبدالرضا مصری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس مجلس طی پیامی از عموم مردم جهت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، عبدالرضا مصری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس مجلس طی پیامی از عموم مردم جهت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی اهمیت ویژه ای دارد؛ چنین جشنواره هایی جوانان و نوجوانان را به شناخت سیره ائمه معصومین(ع) علاقه مند می کند، به همین سبب به سهم خود قدردان متولیان این جشنواره در نهاد کتابخانه های عمومی کشور هستم.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند«کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است». به معنای واقعی این کلمه جوانان و نوجوانان ما و مردم شهید پرور استان باید برای ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه مانند یک مبارزه نرم افزاری از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

شهدای عزیز ما برای اینکه جوانان امروز آینده سازان فردا باشند، سینه خود را جلوی گلوله های دشمن گرفتند و ما برای جبران خون شهدا، باید با تلاش و کوشش در راه کسب علم و دانایی همچنان در تمام زمینه ها سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی باشیم و کشورمان ایران را سربلند و آباد نگه داریم. 

بدین وسیله ضمن آرزوی سلامتی برای مردم در شرایط شیوع کرونا، مردم فرهنگی استان کرمانشاه را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت می کنم و امیدوارم همه مردم از مطالعه منابع جشنواره و سیره پاک ائمه معصومین(ع) بهره مند شوند.