رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری:

جشنواره کتاب رضوی فرصتی برای تکریم جایگاه والای کتابخوانی است


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کتاب‌خوانی و مطالعه را دارو و نیاز مبرم و بی قید و شرط روان خسته انسان دانست و از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، موسی انصاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در راستای تکریم مقام والای کتاب و جایگاه کتاب‌خوانی، از عموم مردم برای شرکت در این دوره جشنواره دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

بر همگان واضح و روشن است که کتاب و مطالعه دارو و نیاز مبرم و بی قید و شرط روان خسته انسان است که با جاری شدن آن در روح و روان، آرامشِ بعد از اتمام درد را به او القا می‌کند. وجود اولیه انسان به مانند مواد خامی است که با پرورش آن روح و جسم هم به سمت تکامل حرکت می‌کند و بُعد روحانی انسان که شاکله‌ی خلقت است برای رشد و بقا نیازمند مقدماتی است که در قالب تعلیم و آموزش به سمت رشد حرکت می‌کند و هر انسان بدون چون و چرا هر چند از نظر جسمی توانمند باشد کافی نیست و در ابتدای راه است.

روح انسان نیاز به آموزش دارد، این آموزش از طرق مختلف کسب می‌شود، یکی از اصلی‌ترین و ماندگارترین روش‌های آموزش و تقویت روح و روان مطالعه کتاب است، تا جایی که خداوند متعال نیز در قرآن کریم به قلم و آنچه می‌نویسد سوگند یاد می‌کند.

اینجانب ضمن قدردانی از مسئولان برگزاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و مروجان فرهنگ کتابخوانی، از مردم و علی الخصوص دانشجویان و مؤلفان گرامی دعوت می کنم با شرکت در این جشنواره زمینه کسب معرفت از دریای بیکران علوم الهی را برای خود و دیگران فراهم کنند.
 

موسی انصاری
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
استان چهارمحال و بختیاری