فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری:

برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی امری ضروری در راستای اعتلای فرهنگ کتابخوانی در جامعه است


فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری طی پیامی، مردم استان به ویژه دانشجویان، دانش آموزان و خانواده بزرگ نیروی انتظامی را جهت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری، سردار منوچهر امان‌اللهی، فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی از آحاد مردم جهت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام فرمانده انتظامی استان بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم


مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص اهمیت کتاب و کتابخوانی فرموده اند:
«کتابخوانی چیزی است که برای یک ملت فریضه و لازم است. آن مردمی که اهل کتاب خواندن باشند از لحاظ معلومات و ذکاوت و هوشیاری، با مردمی که با کتاب و مطبوعات انس نداشته باشند تفاوت می کنند.»

امروزه، توسعه فرهنگی جوامع و پیشرفت آن وابسته به کتاب و کتابخوانی است؛ زیرا دانستن، موجب توانستن و مقدمه آن است. سهم کتاب در انتقال دانش، گاهی به مراتب بیشتر و فراتر از دیگر ابزار آموزشی است. پدید آوردن آثار علمی و فرهنگ مکتوب از توصیه های مهم اولیای دین است که با کمک به گسترش دانش، به عنوان یک میراث فرهنگی برای نسل های آینده ماندگار می شود. وقتی کتاب حاصل اندیشه ها و تجربه های اهل اندیشه و معرفت باشد کتابخانه نیز کانون همایش صاحب نظران و موزه پر طراوت و شاداب دانشمندان و صاحبان معارف خواهد بود.

اینجانب برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی با تلاش نهاد کتابخانه های عمومی کشور و همکاران این نهاد و استفاده از زیرساخت های فضای مجازی را امری ضروری در راستای اعتلای فرهنگ کتابخوانی در جامعه می دانم و همگان را به شرکت در این جشنواره دعوت می کنم.

 

                       منوچهر امان‌اللهی                        
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری