امام جمعه شهرستان دالاهو:

جشنواره کتابخوانی رضوی دریچه ای برای سیر در سیره اهل بیت علیهم السلام است


حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی ساداتی، امام جمعه شهرستان دالاهو در پیامی مردم را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی ساداتی امام جمعه شهرستان دالاهو ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این فعالیت فرهنگی ارزشمند، در پیامی مردم را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السَّلامُ عَلَی أَئِمَّةِ الْهُدَی، وَمَصابِیحِ الدُّجَی و وَخُزَّانَ الْعِلْمِ، وَمُنْتَهَی الْحِلْمِ
چه زیباست تنویر و تلطیف روح و جان با معارفی از کشتیهای نجات امت و چراغ های هدایت در ظلمت های نخوت و حسد و غفلت.

جشنواره کتابخوانی رضوی دریچه ای جهت سیر در سیره اهل بیت علیهم السلام و تأدیب به آداب الهی است.
مسلما بالاترین هدف از خلقت و حیات آدمی تادیب به آدابی است که بتواند او را از زمین خاکی عروج دهد و به ملکوتی برساند که متعلق و شایسته او است و این تأدیب و تربیت به فرموده نبی رحمت حضرت ختمی مرتبت(ص) به وسیله تلمذ و تربیت در مکتب قرآن و اهل بیت علیهم السلام میسر است. از آنجا که دست یافتن به این گنج بی نهایت مستلزم شناخت است، مطالعه و غور در سیره و کلام اهل بیت(ع) نورانیت لازم را در جهت مودب شدن به این آداب فراهم نموده و با برطرف کردن ظلمت ها و تاریکی ها راه را برای سالکان و جویندگان حقیقت روشن می کند.
جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای شناخت آحاد جامعه از این منابع نورانی است که فراخور حال سنین مختلف و سلایق گوناگون تدوین شده و می تواند علاوه بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی معرف خوبی برای خواندن کتاب خوب باشد.
به همین سبب شما مردم ولایت مدار شهرستان دالاهو را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت می کنم تا از نور و برکت منابع این جشنواره بهره مند شوید.