امام جمعه شهرستان صحنه:

جشنواره کتابخوانی رضوی با بیانیه گام دوم انقلاب هم خوانی دارد


امام جمعه شهرستان صحنه طی پیامی مردم را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا خاص امیری، امام جمعه شهرستان صحنه از عموم مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی علیه السلام. 
قال تبارک و تعالی: 
«هل یستوی الذین یعلمون والذین لا یعلمون (الزمر، 9)


جشنواره رضوی اقدامی زیربنایی و اساسی در حوزه فرهنگی، دینی و کتابخوانی است و فرهنگ مطالعه باید روز به روز در کشور توسعه یابد، جشنواره کتابخوانی رضوی، رویدادی ماندگار است که روندی مطلوب در پیش گرفته و باعث شناخت و درک بیشتر از ائمه اطهار شده و فرهنگ مطالعه را نیز تقویت می‌کند.
این جشنواره باعث عادت دادن نسل جوان به مطالعه به ویژه مطالعه هدفمند می‌شود و همچنین ایجاد حرکت مؤثر در شناخت ائمه، فرهنگ مطالعه، فرهنگ سبک زندگی ایرانی-اسلامی می شود.

جشنواره رضوی در حوزه دینی فرهنگی با بیانیه گام دوم انقلاب رهبری همخوانی دارد. متولیان امر باید به کمک این اتفاق بزرگ بیایند تا با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.
بخش کودک و نوجوان این جشنواره توجه بیشتری می‌طلبد، بدون تردید این برنامه باعث انس و الفت بیشتر کودکان با امام رضا(ع) می‌شود و این نقطه قوت جشنواره است.

جشنواره کتابخوانی رضوی را می‌توان گامی محکم برای الفت و انس کودکان با ائمه اطهار(ع) دانست و برگزاری مطلوب آن باعث نقش بستن خاطره‌ای دلنشین و ماندنی در ذهن کودکان می شود.
جا دارد توجه بیشتری در این بخش مبذول شود تا کودکان با نشاط بیشتری در آن شرکت کنند، در آخر ضمن تشکر و قدردانی از همه دست اندرکاران این جشنواره در نهاد کتابخانه ها از تمامی مردم ولایت مدار و فرهنگی شهرستان صحنه دعوت می کنم در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی حضور فعال داشته باشند.


محمدرضا خاص امیری، امام جمعه شهرستان صحنه