فرماندار شهرستان ورزقان:

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی مغتنم برای مطالعه سیره معصومین(ع) است


محمد باقرخانی، فرماندار شهرستان ورزقان با ارسال پیامی از عموم مردم این شهرستان برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی، محمدباقر خانی، فرماندار شهرستان ورزقان با ارسال پیامی عموم مردم شهرستان را برای مشارکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی مغتنم برای نشان دادن برکت وجود مقدس امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و مأنوس شدن آحاد جامعه با مطالعه سیره معصومین(ع) در کشور عزیزمان ایران اسلامی است. اهمیت مطالعه و کتاب مطلبی نیست که بر کسی پوشیده باشد و ارزش این مطلب هنگامی آشکار می شود که برترین معجزه حضرت ختمی مرتبت کتاب قرار داده شده است و همین بس که تمامی ادیان الهی و بزرگان تاریخ بشری ازطریق کتاب جاودانه شده اند.

از عموم مردم بزرگوار شهرستان ورزقان دعوت می کنم به همراه خانواده محترم در این جشنواره کتابخوانی که به صورت الکترونیکی و در فضای مجازی برگزار می شود، شرکت کنند و با مطالعه منابع معرفی شده و یا با حضور در کتابخانه عمومی امیرالمومنین(ع) و مشاوره با کتابداران مروج رضوی در این جشنواره که با محوریت موضوعی زندگی امام رضا(ع) و امام زمان(عج) است، آگاهی خود را نیز در مورد سیره معصومین(ع) افزایش دهند.

محمدباقر خانی

فرماندار ورزقان