فرماندار شهرستان چایپاره:

جشنواره کتابخوانی رضوی گام بزرگی در ترویج کتابخوانی و گسترش فرهنگ ائمه اطهار(ع) است


فرماندار چایپاره طی پیامی از عموم مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان آذربایجان غربی، صابر امینی، فرماندار شهرستان چالیپاره در پیامی عموم مردم را به مشارکت و حضور در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. 

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کتابخوانی از جمله صفاتی است که بسیاری از ما علاقه داریم واجد آن باشیم، اما اکثر ما وقت و حوصله کافی را به خواندن کتاب اختصاص نمی دهیم. یکی از دلایل کتاب خواندن کسب دانش است و کتاب ها یک منبع غنی از اطلاعات هستند. خواندن کتاب با موضوعات متنوع اطلاعات و عمق دانش ما را افزایش می دهد.

در حال حاضر در شرایطی به سر می بریم که کنترل بیماری کرونا بیش از هر چیز به خود مراقبتی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیازمند است و در کنار سلامت جسم باید مراقب سلامت روح خود نیز باشیم.

در شرایطی که هجمه اطلاعات در فضای مجازی که بعضا جنبه علمی نیز نداشته و آرامش روان انسان را مختل می کند، باید با ارتقای سطح علمی و معنوی از طریق خواندن کتاب های مفید و اثرگذار شرایط بهتری را برای خود و خانواده هایمان ایجاد کنیم؛ با عنایت به اینکه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حال برگزاری است.

 شایسته است که مردم ولایی و فرهیخته شهرستان چایپاره اعم از کودکان و نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از همه قشر، با شرکت فعال در این حرکت فرهنگی بسیار زیبا، ضمن بهره‌مندی از منابع ارزشمند، از جوایز نفیس آن جشنواره نیز بهره مند شوند و گام بزرگی در ترویج کتابخوانی و گسترش فرهنگ ائمه اطهار(ع) بردارند و مانند همیشه نام چایپاره را در ذهن های اندیشمند و متفکر حک کنند.