بخشدار فرخشهر:

برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد می تواند الگویی برای سایر ارگان های فرهنگی باشد


بخشدار فرخشهر برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را اقدامی بسیار قابل تقدیر دانست که می تواند الگویی برای سایر ارگان های فرهنگی در برگزاری برنامه های ترویجی شود.


به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری، آرش خرمیان، بخشدار بخش فرخشهر با ارسال پیامی از دوستداران فرهنگ و خیران جهت حضور و مشارکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام بخشدار فرخشهر بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم


بر اساس اعتقاد بسیاری از بزرگانِ تعلیم و تربیت و روانشناسی، اولین عامل تاثیرگذار در ایجاد عادت به مطالعه خانواده است. پدر و مادر، به عنوان اولین معلمِ فرزند، می توانند شوق و انگیزه مطالعه در آن ها را تقویت کنند و در این بین بهره گیری از کتاب هایی با موضوع زندگی و سیره اهل بیت(ع) علاوه بر ایجاد عادت به مطالعه، زمینه ساز تربیتی به سبک ائمه اطهار(ع)، را فراهم می کند و در نتیجه مشارکت خانوادگی در جشنواره کتابخوانی رضوی بهترین فرصت برای بهره‌مندی از سیره و سبک زندگی ائمه(ع) و عادت به مطالعه در خانواده است.

برگزاری موفق چندین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور با بخش های متنوع و در سطوح مختلف جامعه، با استفاده از زیرساخت های فضای مجازی در این شرایط که بیماری کرونا، امکان برگزاری مراسم حضوری را نمی دهد، کاری بسیار قابل تقدیر است که می تواند الگویی برای سایر ارگان های فرهنگی در برگزاری برنامه های ترویجی شود.

لذا با توجه به نقش و اهمیت این جشنواره از همه مردم فرهنگ دوست، خیران و محبان اهل بیت (ع) برای مشارکت پرشور در این رویداد فرهنگی و عرض ارادت به ساحت نورانی امام رئوف(ع) دعوت می کنم.