مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری:

جشنواره کتابخوانی رضوی امری سترگ در راستای نهادینه سازی فرهنگ کتابخوانی است


مدیرکل امور مالیاتی استان طی پیامی، آحاد مردم استان به ویژه دانشجویان و دانش آموزان و همکاران مالیاتی و خانواده آن ها را جهت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، کورش بیگدلی، مدیرکل امور مالیاتی استان، با ارسال پیامی از همه هم استانی ها، همکاران و خانواده آن ها، دوستداران فرهنگ، دانشجویان و دانش آموزان جهت مشارکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام مدیرکل امور مالیاتی استان بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم


کتاب ابزاری است که در طولِ تاریخِ دانش بشری، انسان به کمک آن از تباه شدن مصون مانده است و والاترین جایگاه را در گستره های فردی و اجتماعی دارا است که بر اندیشه ها و دل ها می درخشد و پیوسته بر زندگانی نورافشانی می کند. 

طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) امروز کتابخوانی و علم آموزی، نه تنها یک وظیفه ملی که یک واجب دینی است. 

مشارکت آحاد مردم بالاخص خانواده ها و دانشجویان و دانش آموزان در جشنواره کتابخوانی رضوی بهترین فرصت برای بهره‌مندی از کتاب، این کالای پر اهمیت فرهنگی و بالا بردن شناخت و علم و آگاهی در جامعه است. 

اینجانب برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با تلاش همکاران این نهاد و استفاده از زیرساخت های فضای مجازی را امری سترگ و خطیر در راستای نهادینه سازی فرهنگ فاخر کتابخوانی در جامعه و بالاخص در بین نسل جوان می دانم و همگان به خصوص همکاران فرهیخته خود را به شرکت در این جشنواره دعوت می کنم.