رئیس اتاق اصناف مرکز خراسان شمالی اعلام کرد؛

آمادگی کامل اصناف خراسان شمالی برای مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی


مهدی امیدوار، رئیس اتاق اصناف مرکز خراسان شمالی گفت: اصناف استان آمادگی کامل برای شرکت در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به همراه خانواده خود را دارند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، مهدی امیدوار، رئیس اتاق اصناف مرکز  استان و نماینده اصناف استان در اتاق اصناف کشور در دیدار با  مهدی آریان، سرپرست  اداره کل کتابخانه های عمومی استان از آمادگی کامل اصناف استان برای  شرکت در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به همراه خانواده خبر داد.

امیدوار گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصت خوبی برای آشنایی با سیره ائمه معصومین(ع) است و همه هم استانی های ما علی الخصوص خانواده اصناف می توانند از این فرصت استفاده کنند تا با مطالعه این منابع علاوه بر آشنایی با سیره این بزرگان برای اوقات فراغت خود نیز در شرایط کنونی کشور برنامه داشته باشند.

وی افزود: با توجه به بهبود وضعیت کرونایی در کشور و بازگشایی اصناف استان و نیز  فرارسیدن مهر ماه و آغاز مدارس فرصت خوبی برای بهره مندی و مشارکت حداکثری در  یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی ایجاد شده که برگزاری یک فرآیند ملی مانند این جشنواره نیازمند تعامل تمامی ادارات، سازمان ها،  اصناف، فعالان حقیقی و حقوقی فرهنگی و... است.

مهدی آریان، سرپرست  اداره کل کتابخانه های عمومی استان نیز در ادامه با معرفی جشنواره کتابخوانی رضوی بیان کرد: برای جلب مشارکت و برگزاری بهتر این جشنواره نیاز به همکاری و مشارکت همه دستگاه های فرهنگی به ویژه قشر زحمتکش اصناف استان است و همه باید دست به دست هم داده تا این جشنواره هر چه باشکوه تر برگزار شود.

دبیر استانی یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی اذعان کرد: جای بسی خرسندی است که جشنواره کتابخوانی رضوی با تلاش و همت نهاد کتابخانه‌های عمومی در حال انجام رسالت و وظیفه مهم خود، یعنی گسترش فرهنگ رضوی است؛ چراکه بسیاری از معارف دینی ما با این معارف حقیقی و ناب قابل اثبات بوده و کمک شایانی به باور دینی و پذیرش عمومی و بسط این فرهنگ غنی اسلامی خواهد کرد و بی‌شک انس و محبت مردم به امام رضا(ع)، سبب استقبال مردمی از این جشنواره در رده‌های سنی مختلف خواهد شد.