فرماندار شهرستان رشت:

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی مناسب برای آشنایی با سیره اهل بیت(ع) است


علی فتح اللهی، فرماندار شهرستان رشت با صدور پیامی عموم مردم را به شرکت در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، علی فتح اللهی، فرماندار شهرستان رشت با صدور پیامی عموم مردم را به شرکت در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا(ع)

جشنواره مهم کتابخوانی رضوی با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی و آستان قدس رضوی به منظور آشنایی مردم به‌ویژه جوانان با سیره نبوی و اهل بیت(ع) در حال برگزاری است. این رویداد مهم که در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برگزار می شود، فرصتی مناسب برای آشنایی با سیره اهل بیت(ع) است.

لذا اینجانب ضمن دعوت از جوانان، نوجوانان و عموم مردم جهت پیوستن به این جشنواره بین المللی و مشارکت گسترده در آن، تاکید می کنم همه ظرفیت های شهرستان در اختیار برگزاری این رویداد مهم فرهنگی خواهد بود.

جشنواره به صورت مجازی و در سه گروه سنی کودکان، جوانان و بزرگسالان و با معرفی 6 کتاب برای این گروه های سنی کتاب برگزار می‌شود و دوستداران و علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند تا اول آبان برای شرکت در این جشنواره اقدام کنند.