فرماندار زاهدان:

انس مردم با امام رضا(ع) زمینه ساز استقبال از جشنواره کتابخوانی رضوی است


ابوذر مهدی نخعی، فرماندار شهرستان زاهدان طی پیامی از عموم مردم جهت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان، ابوذر مهدی نخعی، فرماندار شهرستان زاهدان طی پیامی از عموم مردم جهت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جای خرسندی است که جشنواره کتابخوانی رضوی با تلاش و همت نهاد کتابخانه‌های عمومی در حال انجام رسالت و وظیفه مهم خود، یعنی گسترش فرهنگ رضوی است؛ چراکه بسیاری از معارف دینی ما با این معارف حقیقی و ناب قابل اثبات بوده و کمک شایانی به باور دینی و پذیرش عمومی و بسط این فرهنگ غنی اسلامی خواهد کرد و بی‌شک انس و محبت مردم به امام رضا(ع)، سبب استقبال مردمی از این جشنواره در رده‌های سنی مختلف خواهد شد.

این جشنواره می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، شناساندن فرهنگ رضوی و بهره‌مندی از سیره پاک ائمه معصومین(ع) به‌ویژه حضرت امام رضا(ع) از طریق مطالعه سیره ایشان، دارای ارزش و اهمیت ویژه‌ای باشد. برگزاری هرساله‌ جشنواره کتابخوانی رضوی، با این هدف والا و به منظور آشنایی نسل جوان با شخصیت برجسته امام رضا(ع)، امری پسندیده و قابل تقدیر است.

لذا از آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان شهرستان زاهدان برای همراهی و مشارکت در این جشنواره دعوت کرده و امیدواریم با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کتابخانه های عمومی در ماه های گذشته و با توجه به فراهم بودن بستر اینترنتی برای شرکت در این جشنواره، انشاالله همه مردم بتوانند از برکات معنوی و معارف رضوی بهره‌مند شوند.

ابوذر مهدی نخعی

فرماندار شهرستان زاهدان