مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان:

جشنواره کتابخوانی رضوی به پویایی و نشاط جامعه بانوان کمک می کند


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری طی پیامی شهروندان گلستانی را به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان، طاهره جباری توران، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، طی پیامی شهروندان گلستانی را  به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ

السَّلامُ عَلَیکَ یا عَلی اِبنِ موسَی أَلرّضآ أَلمُرتَضی(ع)

انس با کتاب بهترین فرصتی است که هر انسانی در هر زمانی می تواند از آن بهره ببرد و مطالعه بانوان در همه زمینه ها منجر به افزایش سواد اطلاعاتی و ارتقای سلامت معنوی خانواده می شود.

شرکت در برنامه های فرهنگی و علی الخصوص جشنواره رضوی به پویایی و نشاط جامعه بانوان کمک می کند و یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی فرصت مغتنمی است که زنان جامعه با سیره اهل بیت علیهم السلام آشنا شوند. با تاسی از سبک زندگی و رهنمودهای ایشان کمک شایانی به بسط این فرهنگ غنی اسلامی و پرورش نسل جامعه خواهد کرد. بی‌شک انس و محبت مردم ایران به امام رضا(ع)، سبب استقبال مردمی از این جشنواره در رده‌های سنی مختلف خواهد شد.

ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران و متولیان امر کتاب و کتابخوانی، از همه بانوان سرزمینم مخصوصا بانوان فرهنگ دوست گلستانی دعوت می کنم در این رخداد بزرگ فرهنگی، یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت پرشور داشته باشند و همچون گذشته نقش آفرینی کنند.

انشاالله همه مردم بتوانند از برکات معنوی و معارف رضوی در این جشنواره  بهره‌مند شوند.

و من الله التوفیق

طاهره جباری توران، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری