رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دالاهو:

کتابداران سربازان خط مقدم جشنواره کتابخوانی رضوی هستند


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دالاهو با صدور پیامی مردم را به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، حجت الاسلام مصطفی ملکی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دالاهو طی پیامی مردم را به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. 

در این پیام آمده است: 

جشنواره کتابخوانی رضوی باید زمینه ساز معارف اسلامی و پیوند امت و اهل بیت علیهم السلام باشد. زندگی ساده و بی آلایش امام رئوف الاف التحیهة والسلام علی ابن الموسی الرضا در دوران زعامت آن حضرت الگویی جامع برای زعامداران و حاکمان اسلامی است.
در نظام جمهوری اسلامی نگاه مردم به حاکمیت اسلامی است و سربلندی آن تداعی کننده مدیریت و رفتار ائمه معصومین علیهم السلام است و باید همگان از اشرافی گری و اسراف و تبذیر پرهیز کرده و خدمتگزار صادق باشند. تبلیغ و تببین این مهم میسر نیست ‌مگر با کتاب و کتابخوانی که ما به عنوان متولیان امر کتاب و فرهنگ اسلامی، سهم و تکلیف مضاعفی در قبال مردم و جامعه خود داریم. جشنواره کتابخوانی رضوی سابقه ای دیرینه دارد و معمولا عزیزانی در این عرصه فعالیت می کنند که از عمق وجود و علاقه مندی خاص، خود را خادم کوچک سلطان طوس می دانند و نویسندگانی هم در این عرصه پا به وادی عشق و ارادت گذاشته و به سبک های مختلف تولید کتاب کرده اند که قابل توجه و تقدیر است و کتابداران سربازان خط مقدم جشنواره کتابخوانی رضوی هستند.
بدین وسیله مردم فرهنگی و کتابخوان شهرستان دالاهو را به شرکت در یازدهمین دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت می کنم تا با مطالعه کتاب های سیره اهل بیت(ع) چراغ راهی داشته باشند.