فرماندار شهرستان بِن؛

جشنواره کتابخوانی رضوی موجب تقویت بنیه علمی و اعتقادی افراد می شود


فرماندار شهرستان بِن جشنواره کتابخوانی رضوی را فرصتی گرانبها جهت تقویت بنیه علمی، اعتقادی و ضامن رشد اخلاقی و فکری خانواده ها دانست.


کیانوش نادری، فرماندار شهرستان بِن در گفتگو با روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به اهمیت جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: در یک جامعه هیچ تحول و پیشرفتی اتفاق نمی افتد، مگر آنکه مردم آن جامعه از نظر اطلاعات، خود را غنی کرده باشند؛ موفقیت یک جامعه در تمام حوزه های فرهنگی، سیاسی،‌ اقتصادی و ... در گرو اهتمام جدی مردم و مسئولین به فراگیری علم و دانش است؛ بی شک در ایران عزیز اسلامی این رشد و بالندگی توام با فرهنگ غنی دینی است که می تواند گره گشای بسیاری از مسائل فرهنگی ما باشد و قطعا توجه به سیره ائمه معصومین(ع) یاریگر و چراغ راه همه ما در این دنیای مدرن و ماشینی خواهد بود.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بِن افزود: فضای کرونایی هرچند در تمامی حوزه‌ها تهدیدی جدی بوده است، لیکن ماندن در خانه برای افراد وقت شناس و علاقمند، فرصتی ایجاد کرد تا با پرداختن به مطالعه، سطح علمی، اطلاعاتی و اعتقادی خود را ارتقا بخشند.

نادری افزود: خوشبختانه امروزه در کنار خدمات حضوری کتابخانه ها شاهد فعالیت‌های این واحد تأثیرگذار فرهنگی در فضای مجازی هستیم و تلاش کتابداران در این شرایط که خدمات فرهنگی خود را به صورت مستمر و با اجرای برنامه های متنوع در فضای مجازی از مردم دریغ نکردند، اقدامی قابل ستایش است. 

فرماندار شهرستان بِن اذعان داشت: یکی از برنامه‌های خوب و تاثیرگذار در این خصوص جشنواره کتابخوانی رضوی است که بحمدالله یازدهمین دوره آن از سوی نهاد کتابخانه های عمومی و به همت فعالین حوزه کتاب و کتابخوانی درحال برگزاری است که با توجه به اجرای باشکوه و موفق این جشنواره در سال های اخیر و بازخورد مثبت آن در زندگی مردم، از تمامی افراد، دوستداران فرهنگ و محبان اهل بیت(ع) دعوت می‌کنم با شرکت در این جشنواره ضامن رشد فرهنگی،‌ علمی و تقویت بنیه اعتقادی خانواده‌های خود باشند.