با صدور پیامی مشترک انجام شد؛

دعوت امام جمعه و فرماندار شهرستان ماهنشان از مردم جهت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی


امام جمعه و فرماندار شهرستان ماهنشان با صدور پیامی مشترک، آحاد مردم را به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کردند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان، حجت الاسلام محمدرضا علی اکبری، امام جمعه و جلیل جزو نقی، فرماندار ماهنشان با صدور پیامی مشترک، آحاد مردم را به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کردند. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اَللّهُمَ صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی اَلاِمامِ التَّقیِّ النَّقیِّ وَ حُجَتِکَ عَلی مَن فَوقَ الاَرضِ و َمَن تَحت الثَّری اَلصِدّیقِ الشَّهیدِ صَلاةً کَثیرَةً تآمَّةً زاکِیَةً مُتَواصِلَةً مِتَواتِرَةً مُتَرادِفَة کَاَفضَلِ ما صَلَّیتَ عَلی اَحَدٍ مِن اولیائِکَ»

بالاترین وظیفه انسان مسلمان خودسازی است و چه خودسازی بهتر از اینکه از طریق مطالعه کتب معتبر و مفید با سیره ائمه اطهار (ع)، علی الخصوص امام رضا(ع) نگین انگشتری ایران اسلامی آشنا شویم و سبک زندگی خود را با الگوگیری از زندگی این امام همام بهبود بخشیم.

اینک که توفیق زیارت صحن و سرای امام مهربانی‌ها حاصل نیست، از آحاد مردم شهرستان ماهنشان دعوت می شود که در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی که به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ماهنشان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی در شهرستان در حال برگزاری است، شرکت کنند.

جشنواره رضوی فرصت مغتنمی است که می توان با مطالعه کتب مرتبط با سیره این بزرگواران، علاوه بر آشنایی با شیوه زندگی آنان، ارادت خالصانه خود را به ساحت مقدسشان تقدیم کنیم.

اینجانبان از همه اقشار مختلف جامعه، علی الخصوص جوانان و نوجوانان، فرهنگیان، بسیجیان، طلاب، برادران و خواهران دعوت به شرکت می کنیم.

       محمد رضا علی اکبری                                    جلیل جزونقی

امام جمعه شهرستان ماهنشان                  فرماندار شهرستان ماهنشان