طی پیامی انجام شد؛

دعوت فرماندار شهرستان سنقر از مردم برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی


غلامرضا مرتضوی، فرماندار شهرستان سنقر با صدور پیامی مردم این شهرستان را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، غلامرضا مرتضوی، فرماندار شهرستان سنقر مردم این شهرستان را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

«بسمه تعالی»

با عنایت به اینکه همه آحاد ملت شریف ایران در شرایط خاص و تجربه ای جدید قرار گرفته اند و در شرایط کنونی که در خانه ماندن، بهترین راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا بوده و پر کردن اوقات فراغت خانه نشینی، نیز بسیار مهم است، به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور، یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

این جشنواره در حالی برگزار می شود که در راستای اجرای دستورالعمل های بهداشتی، حرم مطهر رضوی برای اولین بار بر روی عاشقانش بسته است، اما دل های مشتاق جهت فرو نشاندن ذره ای از عطش دلتنگی زیارت، به سمت مطالعه کتاب های رضوی راغب تر خواهد بود.

ضمن تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری این جشنواره فاخر، تبلیغ آن را مسئولیت همه ادارات و نهادهای شهرستان می دانم تا به این ترتیب به اثر بخشی بیشتر نشر معارف رضوی یاری رسانیم.

از عموم مردم فرهنگ دوست شهرستان دعوت می کنم فرصت کنونی را با حضور در این جشنواره معنوی و فرهنگی از طریق فضای مجازی مغتنم شمارند.