امام جمعه شهر بهمن:

شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی برگ زرین دیگری در دفتر پرافتخار فرهنگ دانش و بینش است


حجت الاسلام والمسلمین یحیی صفری، امام جمعه شهر بهمن شهرستان آباده با ارسال پیامی از عموم مردم جهت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی فارس، حجت الاسلام والمسلمین یحیی صفری، امام جمعه شهر بهمن شهرستان آباده با ارسال پیامی از عموم مردم خواست در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کنند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«قال الامام امیرالمومنین علیه السلام: الکتب بساتین العلما؛ امیرالمومنین علی(ع) می فرمایند: کتاب ها بوستان های دانشمندان هستند»

کتاب و کتابخوانی در فرهنگی دینی و شیعی ما به قدری اهمیت دارد که معجزه بزرگ و شاخص پیامبر ما کتاب است و در آغازین آیات آن خدای متعال پیامبر عزیزش که به غمزه مسئله آموز صد مدرس شد را با اقرا وخواندن و الفاظ و قلم خطاب می کند تاجایی که به قلم وآنچه می نویسد قسم یاد می‌کند.

سیره و سریره اهل بیت پیامبر ما پر است از توجه به کتاب و کتابت و علم و مطالعه و بینش و اندیشه.

اینجانب به همه متولیان و برگزارکنندگان این جشنواره و دیگر خدمت‌گزاران عرصه کتاب و کتابخوانی خدا قوت و خسته نباشید می گویم و بدین وسیله عموم هم وطنان و به ویژه مردم فهیم و اهل مطالعه و کتابخوان بهمن، نوجوانان وجوانان، کتابخوان و پژوهشگران را دعوت می کنم در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده و برگ زرین دیگری را به دفتر پرافتخار فرهنگ دانش و بینش شهرمان بیفزایند.

حجت الاسلام والمسلمین یحیی صفری

 امام جمعه شهر بهمن شهرستان آباده