نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی؛

آمادگی لازم برای برگزاری اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در آبادان وجود دارد


نماینده مردم آبادان، چوئبده و اروندکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: برای برگزاری اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با مدیریت منطقه آزاد اروند آمادگی لازم را داریم.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، جلیل مختار، نماینده مردم آبادان، چوئبده و اروندکنار در مجلس شورای اسلامی از آمادگی برای برگزاری اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در آبادان خبر داد و گفت: برای برگزاری اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی آمادگی لازم در این شهرستان وجود دارد. مدیریت منطقه آزاد اروند برگزاری اختتامیه این جشنواره را متقبل خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی بیان کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی علاوه بر افزایش فرهنگ مطالعه در بین شهروندان، آن ها را با جزئیات زندگی ائمه اطهار(ع) و به ویژه امام رضا(ع) آشنا می سازد و فرهنگ رضوی را در جامعه گسترش می دهد.

مختار گفت: با فرهنگسازی، کتابخوانی نهادینه می شود و طرح های عملیاتی در این خصوص نیز اجرایی خواهد شد.

نماینده مردم آبادان، چوئبده و اروندکنار یادآور شد: افتتاحیه جشنواره رضوی در شهرستان آبادان برگزار شد و شهرداری و ادارات این شهرستان نیز تعهداتی در خصوص برگزاری این جشنواره تقبل کردند و امیدواریم اختتامیه این جشنواره نیز به نحو احسن برگزار شود.