فرماندار اردبیل:

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصت مغتنمی است برای همه مشتاقان کتابخوانی


فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اردبیل با صدور پیامی از عموم مردم و علاقمندان کتاب و کتابخوانی برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، مسعود امامی، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اردبیل با صدور پیامی از اقشار مختلف مردم اردبیل جهت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت علی(ع): «در عجبم از مردی که به جسم خویش اهمیت می دهد و غذای آلوده نمی‌خورد، اما نسبت به کتاب و مطالعه که برای تغذیه روح اوست بی اعتنا است و مطالعه نمی کند».

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در زمینه اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین(ع) از ابتدای خرداد تا  آبان‌ ماه 1400 در حال برگزاری است. مطالعه به عنوان یکی از روش های رشد و تعالی انسان شناخته شده است؛ به ویژه مطالعه کتاب های دینی که غالبا مخاطبین خاص خود را دارد. این جشنواره کتابخوانی به صورت مجازی از طریق سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نهاد به نشانی www.samakpl.ir  برگزار می شود و همچنین ظرفیت هایی به منظور دسترسی عموم از طریق اپلیکشن های تلفن همراه در آن تدارک دیده شده که بستر مناسبی برای حضور و مشارکت علاقمندان در این مسابقه را فراهم آورده است.

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصت مغتنمی است برای همه مشتاقان کتابخوانی و مکتب اهل بیت(ع) تا با شرکت در این جشنواره ارادت خود را به ساحت مقدس امام رضا(ع) ثابت کنند. لذا اینجانب با ابراز خرسندی از این فرصت گرانبها که در اختیار بنده قرار داده شده، از عموم مردم و علاقمندان کتاب و کتابخوانی شهرستان اردبیل دعوت می کنم تا در این جشنواره بزرگ شرکت کنند.

مسعود امامی یگانه

فرماندار  و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اردبیل