مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی:

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای مطالعه و آشنایی با سیره ائمه اطهار علیهم السلام است


حجت الاسلام محمدتقی عزیزی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی طی پیامی مردم را به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدتقی عزیزی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی طی پیامی مردم را به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام علی(ع): هر کس که با کتاب ها آرامش یابد راحتی و آسایش از او سلب نمی شود.

دین اسلام و کلام الله مجید برای مطالعه و کتابخوانی و کسب علم ارزش و اعتبار خاصی قائل شده است.

اهمیت کتابخوانی در اسلام به قدری است که معجزه پیامبر اکرم(ص) از نوع کتاب است و در این کتاب مقدس هم اولین آیاتی که بر پیامبر(ص) نازل شده با امر به خواندن و الفاظ کتاب و علم توأم است.

بسیاری از شهدای گرانقدر نیز در طول زندگی خودشان، اهل مطالعه و کتاب خواندن بوده اند و در وصیتنامه هایشان تأکید بر ضرورت نشر فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه داشته اند و از کتاب به عنوان عامل نجات بشر از جاهلیت و گمراهی نام برده اند.

اکنون که به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور، جشنواره کتابخوانی رضوی درحال برگزاری است و فرصت مطالعه و آشنایی با سیره ائمه اطهار علیهم السلام برای آحاد مردم فراهم شده است، اینجانب از مردم شریف با فرهنگ و شهیدپرور خراسان جنوبی دعوت می کنم این فرصت را غنیمت شمرده  و در این جشنواره شرکت کنند.

حجت الاسلام محمدتقی عزیزی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی