امام جمعه شهرستان پیشوا:

جشنواره کتابخوانی رضوی بهترین روش برای تبیین و ترویج فرهنگ رضوی است


حجت الاسلام و المسلمین روح الله باقری، امام جمعه شهرستان پیشوا طی پیامی از عموم علاقمندان جهت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین روح الله باقری، امام جمعه شهرستان پیشوا در پیامی عموم مردم را به مشارکت و حضور در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

امام رضا علیه السلام فرمودند: دوست هرکس عقل او و دشمن  او جهل است.

در این هیاهوی دریای مجازی که جوانان و نوجوانان بدون هیچ حمایت و سرپناهی در آن سرگردانند و خانواده های بسیاری را با چالش های گوناگونی مواجه کرده اند، جشنواره کتابخوانی رضوی که به ابتکار نهاد کتابخانه های عمومی کشور و مزین به نام مبارک حضرت شمس الشموس علی ابن موسی الرضا علیه السلام است، فرصت مناسب و خوبی برای عموم علاقمندان و خصوصا خانواده ها است تا بیشتر از گذشته با سیره زندگی اجتماعی، مذهبی و سیاسی اهل بیت(ع) و خاصه امام رضا علیه السلام آشنا شوند.

اسلام برای مراحل گوناگون زندگی انسان برنامه دارد و تا رسیدن به مرحله کمال همراه بشر می ماند. لذا برگزاری جشنواره هایی همچون جشنواره کتابخوانی رضوی آن هم در دنیای پر هیاهوی امروز در مقابل سبک زندگی ناقص غربی بهترین روش برای تبیین و ترویج فرهنگ رضوی است.

از این رو علاوه بر عموم خانواده ها، به فرهنگیان و معلمان و تمام تاثیرگذاران در حوزه خانواده و کسانی که با جوانان و نوجوانان مرتبط هستند، توصیه می کنم تا این فرصت حضور در جشنواره را از دست ندهند.