دیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی ادای دینی هر چند کوچک به ساحت ثامن الحج امام رضا(ع) است


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با صدور پیامی از جامعه ادبی، هنری و فرهنگی فارس برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی فارس، همزمان با برگزاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی صابر سهرابی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با صدور پیامی از جامعه ادبی، هنری و فرهنگی فارس برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کتاب و کتابخوانی از دیرباز در استان فارس مهد فرهنگ و تمدن ایران زمین و شیراز به عنوان پایتخت کتاب ایران جایگاه ویژه داشته است. مطالعه و کتابخوانی ابزار اصلی افزایش سطح آگاهی و دانش همگان است. در سایه کتابخوانی پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی جامعه میسر می شود.

یازدهمین دوره جشنواره رضوی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است. استان فارس و شهر شیراز به عنوان پایتخت کتاب ایران و سومین حرم اهل البیت (علیهم السالام) باید به این رویداد بزرگ ملی و فرهنگی که به نام مقدس امام رئوف مزین شده است توجه ویژه داشته باشد.

اینجانب از جامعه فرهنگ، هنر، رسانه و اهالی قلم دعوت می کنم با شرکت در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی ادای دینی هر چند کوچک به ساحت ثامن الحج امام رضا(ع) داشته باشند و در جهت تبلیغ فرهنگ کتاب و کتابخوانی و سیره رضوی پیشگام باشند.

صابر سهرابی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس