فرماندار شهرستان بروجن:

شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی کمک به اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی است


فرماندار شهرستان بروجن اشاعه فرهنگ کتابخوانی را نیازمند عزم ملی و الگوپذیری از بزرگان دین دانست و از عموم مردم برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری، به مناسبت برگزاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و با توجه به لزوم ترویج فرهنگ کتابخوانی و در راستای اشاعه فرهنگ منور رضوی، مسعود ملکی، فرماندار شهرستان بروجن در پیامی از عموم مردم برای شرکت در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


متن پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم


کتاب، میراثی ماندگار، پدیده ای باشکوه، با ارزش و عنصری رشد آفرین و روشنگر در پهنه زندگی بشر است که نقطه‌ی آغاز رسالت و دعوت اسلامی نیز بر مبنای کتاب، خواندن و مطالعه شکل گرفت.


مطالعه کتاب و کتابخوانی از دغدغه های اصلی فرهنگی ایران اسلامی و ضرورت جامعه امروزی است که ترویج، تقویت و اشاعه فرهنگ آن نیازمند عزم ملی و مستلزم الگوپذیری از بزرگان دین است که این امر مهم همراهی و مشارکت تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی را می طلبد.


در همین راستا یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی فرصت مغتنمی است تا تمامی اعضای خانواده ها به سمت و سوی مطالعه و کتاب گرایشی بیشتر و بهانه‌ای برای آشنایی بهتر با سبک زندگی و سیره امام رضا علیه السلام و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام پیدا کنند.


اینجانب ضمن ارج نهادن به این رویداد فرهنگی، از عموم مردم فرهیخته شهرستان بروجن دعوت می‌کنم با شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی ضمن کمک به اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، گوشه‌ای از معارف اهل بیت(ع) را مرور و از دریای بیکران علوم الهی که از طریق سیره و منش امامان معصوم(ع) منعکس شده است، استفاده کنند.


مسعود ملکی
فرماندار شهرستان بروجن