با صدور پیامی مشترک انجام شد؛

دعوت امام جمعه و فرماندار شهرستان نیر از مردم جهت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی


امام جمعه و فرماندار شهرستان نیر با صدور پیامی مشترک، آحاد مردم را به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کردند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، حجت الاسلام آیت نعمتی، امام جمعه و شجاع اقبالی، فرماندار نیر با صدور پیامی مشترک، آحاد مردم را به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کردند.

در این پیام آمده است:

علم بیکران و جامعیت و سلطه علمی حضرت امام رضا(ع) از مهم‌ترین ابعاد شخصیتی ایشان است که بدین سبب لقب عالم آل محمد(ص) به آن حضرت دادند. لذا مناظرات ایشان با شخصیت‌ها و رهبران ادیان الهی، باید برای جامعه علمی کشور در تمام سطوح تبیین و تحلیل شود.

شیوه و سبک زندگی حضرت رضا(ع) از طریق برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی به ویژه جشنواره کتابخوانی رضوی که همه ساله به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود، به عنوان الگو و سرمشق مورد توجه قشر های مختلف مردم  قرار می گیرد.

یقیناً تمام مشکلات جامعه بشری که دامن گیر آحاد مردم حتی در جوامع اسلامی است، به خاطر دوری از سبک زندگی اسلامی و الگوگیری از سبک زندگی غربی است که بایستی بیش از پیش در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن و نشان دادن عواقب آن، خانواده‌ها علی الخصوص جوانان را آگاه سازیم.

لذا از مردم فهیم و فرهیخته شهرستان نیر، روسای ادارات، به ویژه نسل جوان و نوجوان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی به منظور استقبال شایسته از فراخوان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت می کنیم که با مشارکت پرشور در این اقدام فرهنگی و معنوی، سطح معرفتی خود نسبت به اهل بیت علیهم السلام را ارتقا بخشیده و سیره پاک ائمه را در مراحل مختلف زندگی سرلوحه خود قرار دهند.