فرماندار شهرستان اردل:

جشنواره کتابخوانی رضوی از جمله اقدامات گران‌سنگ در بستر ترویج کتابخوانی است


فرماندار شهرستان اردل با صدور پیامی خواستار مشارکت مردم در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شد.


به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری، محمود کیانی، فرماندار شهرستان اردل با صدور پیامی خواستار مشارکت مردم در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شد.

متن پیام به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم


کتاب و کتابخوانی، فرهنگ گستر و ترقی آفرین است و قدم نهادن در مسیرِ این فرهنگ و پناه بردن به این بستر آرام ، سعادتی است که در شرایط کنونی و گیرودار مشکلات زندگی می تواند آرامش را به روح و روان انسان برگرداند.


جشنواره کتابخوانی رضوی از جمله اقدامات گران‌سنگ در بستر ترویج کتابخوانی است که در پرتو نور ائمه(ع) و بستر روح افزای کتاب، مسیری تعالی بخش را پیش روی انسان قرار می دهد و با توجه به این هدف والا، شایسته است تا همه ما با همکاری و همیاری زمینه استقبال خوب از این جشنواره را فراهم کنیم.


اینجانب از عموم مردم فهیم و علاقمندان به کتاب دعوت می کنم در این ضیافت کتابخوانی شرکت کنند؛ امیدوارم بتوانیم به یاری خداوند متعال و توسل به ائمه معصومین علیهم السلام و همکاری همه دستگاه‌ها و مشارکت مردم فرهیخته و خیرین گرانقدر، گامی در جهت تحقق هدفِ متعالی ترویج کتابخوانی و گسترش معارف دینی برداریم و همچون سال های گذشته شاهد درخشش این شهرستان در این رویداد فرهنگی و مذهبی باشیم.

محمود کیانی
فرماندار شهرستان اردل