فرماندار سرخس:

جشنواره کتابخوانی رضوی یک امکان بسیار ارزنده برای ترویج سیره ائمه(ع) است


فرماندار سرخس طی صدور پیامی خواستار مشارکت مردم در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، محمدرضا رجبی مقدم، فرماندار سرخس طی صدور پیامی خواستار مشارکت مردم در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی شد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خصوصیات اخلاقی، زهد و تقوای حضرت امام رضا (ع) به گونه‌ای بود که حتی دشمنانشان شیفته و مجذوب ایشان می شدند. امام رضا(ع) با مردم در نهایت ادب، تواضع و مهربانی رفتار می‌کردند و هیچ گاه خود را از مردم جدا نمی دانستند. بی شک ترویج سیره و اخلاق پیامبران الهی و ائمه معصومین(ع) وظیفه ذاتی همه ما مسلمانان است. در عصر حاضر و با توجه به ظهور رسانه های متعدد و گسترش فضای مجازی می توان برای گسترش بیشتر فرهنگ ناب اسلامی در سطح جهانی  اقدامات موثرتری انجام دهیم.

در این بین جشنواره کتابخوانی رضوی یک امکان بسیار ارزنده جهت نیل به این هدف می باشد که همه ساله توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود و سعادت و توفیق مطالعه کتب مربوط به سیره اهل بیت(ع) بالاخص حضرت ثامن الحجج علیه آلاف التحیه والثنا، ولی نعمت ما خراسانی ها  را برای تقرب الهی و نزدیکی بیشتر به معصومین علیهم السلام را فراهم ساخته است.

اینجانب از تمامی آحاد جامعه ولایت مدار شهرستان سرخس، ادارات و نهادهای انقلابی تقاضا دارم با حضور حداکثری در این برنامه فرهنگی مذهبی هرچه بیشتر نسل کودک و نوجوان را با فرهنگ رضوی عجین کنند تا به یمن و لطف این آشنایی و قرابت ایران اسلامی در صحنه های جهانی بیشتر از پیش بدرخشد.

محمدرضا رجبی مقدم

فرماندار شهرستان سرخس