امام جمعه شهرستان خدابنده:

اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی کشور در برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی قابل تقدیر است


حجت الاسلام والمسلمین سید علی موسوی، امام جمعه شهرستان خدابنده طی پیامی مردم را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی موسوی، امام جمعه شهرستان خدابنده در پیامی از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام امام جمعه شهرستان خدابنده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دین مبین اسلام و کلام الله مجید برای مطالعه و کتابخوانی و کسب علم ارزش و اعتبار خاصی قائل شده است. اهمیت کتابخوانی در اسلام به قدری است که معجزه پیامبر اکرم(ص) از نوع کتاب است و در این کتاب مقدس هم اولین آیاتی که بر پیامبر(ص) نازل شده با امر به خواندن و الفاظ کتاب، قلم، و علم توام شده است. مطالعه، یعنی بهتر و بیش‌تر دانستن و بهتر دانستن، یعنی بهتر سخن گفتن. اگر مطالعه نباشد، علمی هم در کار نخواهد بود. خداوند می‌فرماید: «هل یستوی الّذین یعلمون والّذین لا یعلمون» بگو آیا کسانی که می‌دانند با کسانی که نمی‌دانند، مساوی‌اند؟

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش و اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی کشور و تمام ارگان های فرهنگی در برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی و ترویج فرهنگ و سیره پاک ائمه معصومین علیهم السلام به ویژه فرهنگ منّور رضوی و فرهنگ مهدویت، از مردم فرهنگ دوست شهرستان خدابنده دعوت می کنم در این رویداد مهم فرهنگی که در بستر فضای مجازی در حال برگزاری است، شرکت کنند.