امام جمعه شهرستان هرسین:

جشنواره کتابخوانی رضوی زمینه ساز تربیت اخلاقی، عملی و اجتماعی است


حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین اجرایی، امام جمعه شهرستان هرسین در پیامی مردم شهرستان هرسین و آحاد مردم را به شرکت در یازدهمین دوره جشنواره رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین اجرایی، امام جمعه شهرستان هرسین در پیامی مردم شهرستان هرسین و آحاد مردم را به شرکت در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به ایامی که درگیر بیماری کرونا هستیم، مطالعه مناسب ترین تفریح هنگام حضور افراد در خانه بوده و از بهترین منابع جهت مطالعه، کتاب های سیره و سبک زندگی ائمه اطهار است.

یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی یک رویداد مهم و مبارک بوده و منابع معرفی شده در این جشنواره در جهت آشنایی با سیره امام رضا (ع) و پرداختن به شخصیت و زندگی امام عصر (عج) و مسائل عصر غیبت است.

با توجه به اینکه منابع این جشنواره در تمام رده های سنی به صورت مجازی قابل دسترسی است حضور عموم مردم و خانواده های محترم و تشویق کودکان، نوجوانان و جوانان را برای شرکت در بخش های مختلف این جشنواره توصیه می کنم. بنده خود با معرفی کتاب «چشمه های بهشت» که گزیده کتاب «عیون الاخبارالرضا»  اثر فاخر شیخ صدوق از علمای بزرگ اهل تشیع است، به این جشنواره پیوستم.

از نهاد کتابخانه های عمومی کشور و تمام کسانی که در راستای این امر مهم فرهنگی قدمی برداشته اند، تشکر می کنم. امید است با مطالعه این منابع، آگاهی و بصیرت خود را نسبت به سبک زندگی ائمه اطهار(ع) که همان سبک زندگی اسلامی است روز به روز بیشتر کنیم.