معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تربت حیدریه:

مخاطب شناسی جشنواره کتابخوانی رضوی بسیار دقیق است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تربت حیدریه با صدور پیامی خواستار مشارکت حداکثری مردم در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، علی موسوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تربت حیدریه با صدور پیامی خواستار مشارکت حداکثری مردم در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برای هدایت نسل جوان و نوجوان ایرانی باید محتوای دینی هدفمند و جذاب تولید شود که این کار در جشنواره کتابخوانی رضوی محقق شده است. یکی از مهم ترین دلایل موفقیت جشنواره کتابخوانی رضوی، مخاطب شناسی دقیق آن است. این جشنواره فرصتی را فراهم کرده که مخاطبان در هر سن و موقعیتی به برترین کتاب ها در زمینه شناخت سیره اهل بیت(ع) دسترسی داشته باشند. مهم ترین راه برای کتابخوان کردن مردم  تولید محتوای مخاطب پسند است. توفیق جشنواره کتابخوانی رضوی در این است که از طریق انتخاب محتوای غنی و از دل قصه ها و داستان ها سیره ائمه اطهار (ع) را ترویج می‌کند و با این روش به دو هدف مهم ایران اسلامی یعنی ترویج فرهنگ کتابخوان و گسترش سیره ائمه اطهار(ع) رسیده است.

اینجانب ضمن دعوت از آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان برای همراهی و مشارکت در این جشنواره، امیدوارم همه ما از برکات معنوی و معارف رضوی بهره‌مند شویم.

علی موسوی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تربت حیدریه