نماینده مردم شهرستان خواف و رشتخوار در مجلس:

جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای بهره مندی از سیره اهل بیت(ع) دارای اهمیت ویژه ای است


نماینده مردم شهرستان خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی خواستار مشارکت مردم در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین اکبر احمدپور، نماینده مردم شهرستان خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی خواستار مشارکت مردم در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی شد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری(مدظه العالی): امروز کتابخوانی و علم آموزی، نه تنها یک وظیفه ملی که یک واجب دینی است

فرهنگ کتابخوانی در زمینه جلوگیری از چالش ها و آسیب های اجتماعی و ترویج اخلاق اسلامی نقش بی بدیلی در جامعه ایفا کرده است و نهادینه شدن این فرهنگ علاه بر پرکردن ایام فراغت جامعه با بهترین دوست انسان باعث کاهش ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی خواهد شد.

جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، شناساندن فرهنگ رضوی و بهره مندی از سیره اهل بیت(ع) دارای ارزش و اهمیت ویژه ای است. برگزاری هر ساله این جشنواره با این هدف والا و به منظور آشنایی نسل جوان با سیر و سلوک حضرت امام رضا(ع) امری پسندیده و قابل تقدیر است.

لذا شایسته است همه اقشار مردم فرهیخته خواف و رشتخوار با شرکت فعال در جشنواره کتابخوانی رضوی گامی موثر در ترویج فرهنگ کتابخوانی و رضوی بردارند.

اکبر احمدپور

نماینده مردم شهرستان خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی