رئیس اداره بهزیستی گناباد:

برگزاری و تداوم جشنواره کتابخوانی رضوی اثرات بسیار خوبی بر جامعه دارد


رئیس اداره بهزیستی شهرستان گناباد با صدور پیامی از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، علی آراسته، رئیس اداره بهزیستی شهرستان گناباد با صدور پیامی از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

ن و القلم و ما یسترون...

و کتاب آن دوست قدیمی و بی‌ صدا و آرامِ آدمی است که در عزلت و تنهایی تنها رفیق راه است و چراغ راهنما، علی الخصوص در زمانی که انسان‌ها به دلیل گرفتار آمدن به بلایی جانسوز همچون ویروس منحوس کرونا مجبور به عزلت نشینی گشته و به دنبال رفیق و همدمی است تا ضمن درد دل با وی، در انتقال این بلا، بی اثر باشد.

لذا نظر به اهمیت موضوع کتابخوانی و نقش آن در شناخت راه حقیقت و پیروزی برای افراد جامعه می طلبد که دست اندرکاران این مهم را از طریق برگزاری همایش ها، وبینارها و از همه مهم تر مسابقات کتابخوانی در زمینه های فرهنگی، مذهبی و دینی که منجر به افزایش اطلاعات و اعتقادات شده و به یقین می تواند اثرات بسیار خوبی بر جامعه داشته باشد.

اینجانب از عموم همشهریان فرهیخته خصوصا جوانان عزیز که در شرایط کنونی امید رهبر عزیزمان هستند، دعوت می شود با توجه به گسترش فضای مجازی که یکی از آثار کرونا در جامعه بوده و امکان تهدید جدی است، را به فرصت تبدیل کرده و با شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از دریای زلال معرفت جرعه ای درحد توان بهره برده تا بر قلوب تشنه‌ی شان مرهمی باشد.

با تقدیم احترام

علی آراسته، رئیس اداره بهزیستی گناباد