رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان خراسان رضوی:

جشنواره کتابخوانی رضوی بر آشنایی جوانان با سیره و سنت رضوی تأثیرگذار است


رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان خراسان رضوی با صدور پیامی از مردم برای مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، هادی محمدپور، رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان خراسان رضوی با صدور پیامی از مردم برای مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی با فرهنگ غنی اسلامی، یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی جهت تقویت و اشاعه مطالعه بخصوص در قشر نوجوان و جوان و آشنایی بیشتر این نسل با سیره و سنت رضوی در حال برگزاری است.

قطعا این نوع فرهنگ سازی که همراه با دانش افزایی و سرمایه گذاری روی نخبگان و آینده سازان جامعه شکل می گیرد، می تواند علاوه بر ترویج مطالعه و آشنایی با کلام، گفتار و عمل ائمه معصومین (ع) بخصوص امام رضا(ع) در الگو برداری این قشر برای ایجاد زندگی سالم تر و عاری از آسیب نیز نقش تاثیرگذار و مهمی در جامعه کنونی و آینده داشته باشد.

در همین خصوص لازم است در بهترین روزهای خدا اعیاد بزرگ قربان و غدیر خم ضمن تبریک به همه همشهریان ارجمند گنابادی از تلاش دست اندرکاران این رویداد علمی به ویژه مجموعه کتابخانه های عمومی شهرستان گناباد تشکر کنم.

هادی محمدپور

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان خراسان رضوی