امام جمعه سیرجان:

جشنواره کتابخوانی رضوی تلاشی ستودنی برای ترویج سبک زندگی رضوی و مهدوی است


امام جمعه شهرستان سیرجان در پیامی عموم مردم را به مشارکت و حضور در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمود حسینی، امام جمعه سیرجان طی پیامی از عموم علاقمندان سیرجانی جهت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

السَّلٰامُ عَلَیکَ یٰا عَلی اِبنِ موسَی أَلرّضٰآ أَلمُرتَضٰی(ع)

وجود درخشان حضرت ثامن الحجج به عنوان عالم آل محمد(ص)، هماره بر تارک روزگار خواهد درخشید. بهره گیری از فضل و ژرفای زندگی و روش امام(ع) در ایجاد جامعه ولایی و تبعیت از نظام ولایت، می تواند در هندسه معرفتی و اجتماعی زندگی ولایت پسند تاثیر داشته باشد.

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی راه روشنی برای پیوستن به خیل عظیم ارادتمندان رضوی و مهدوی است که با الهام از سیره امام همام و حضرت ولیعصر(عج) در کشور در حال برگزاری است. مردم فهیم و ولایی سیرجان که از دیرباز با درایت و ارادت به ائمه معصومین(ع) قدم در شبستان تحول، تفکر، تدبر و مطالعه نهاده اند؛ می توانند با ترویج و تجلیل از این فرهنگ، عمق دانسته ها و داشته های نظام واره رضوی و مهدوی را در زندگی دینی به کار ببندند و در یک کلام در پناه لطف رضوی و مهدوی خود را مصون و محفوظ بدارند.

ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران و متولیان امر کتاب و کتابخوانی به ویژه رئیس اداره، مسئولین و کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان سیرجان، از عموم شهروندان فرهنگ دوست برای رویش رهروان سیره اهل بیت(ع) با شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت می کنم.

سیدمحمود حسینی

امام جمعه سیرجان