رئیس اداره آموزش پرورش بخش گواور شهرستان گیلانغرب:

محبت مردم به امام رضا(ع) سبب استقبال از جشنواره رضوی می شود


رئیس اداره آموزش پرورش بخش گواور شهرستان گیلانغرب، از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، شهیاد اکبری، رئیس اداره آموزش پرورش بخش گواور شهرستان گیلانغرب، از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

 
جای بسی خرسندی است که جشنواره کتابخوانی رضوی با تلاش و همت نهاد کتابخانه‌های عمومی در حال انجام رسالت مهم خود، یعنی گسترش فرهنگ رضوی است؛ چراکه بسیاری از معارف دینی ما با این معارف حقیقی و ناب قابل اثبات بوده و کمک شایانی به بسط این فرهنگ غنی اسلامی خواهد کرد و بی‌شک انس و محبت مردم به امام رضا(ع)، سبب استقبال مردمی از این جشنواره در رده‌های سنی مختلف خواهد شد.

این جشنواره می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، شناساندن فرهنگ رضوی و بهره‌مندی از سیره پاک ائمه معصومین(ع) به‌ویژه حضرت امام رضا(ع) از طریق مطالعه سیره ایشان، دارای ارزش واهمیت ویژه‌ای باشد. برگزاری هرساله‌ جشنواره کتابخوانی رضوی، بااین هدف والا و به منظور آشنایی نسل جوان با شخصیت برجسته امام رضا(ع)،امری پسندیده و قابل تقدیر است.

از تمام معلمین دانش آموزان و نسل جوان و نوجوان بخش گواور برای همراهی و مشارکت دراین جشنواره دعوت می کنم و امیدوارم با توجه به شیوع ویروس کرونا و باتوجه به فراهم بودن بستر اینترنتی برای شرکت دراین جشنواره، انشاالله همه مردم بتوانند از برکات معنوی و معارف رضوی در این جشنواره  بهره‌مند شوند.